Pagina's

maandag 6 juli 2020

Zomertijd

Lieve Allemaal,

Eindelijk is het zomer, en bijna beginnen de vakanties. In het noorden is de vakantie al begonnen. We kunnen misschien niet allemaal de reis doen die we gepland hadden, maar ook in Nederland is het erg leuk. En bij zomer vakantie hoort natuurlijk IJS!! Dus heb ik voor jullie een zomers shaker ijs kaartje gemaakt.


Ik heb hiervoor de DDBD Box Art Ijshoorn gebruikt.


Het vrolijke papier is het Scr@p design paper Summer Vibes.



Het hoorntje heb ik bewerkt met vintage photo distress ink met het DDBD mask art Krokodil zodat je leuk het ruitje van het hoorntje tevoorschijn tovert!


De leuke tekst komt van het Bella Lulu tekstvel Leef.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn zomerse kaart! Ik wens jullie een fijne zomer toe en tot het volgende blog!

Lieve groet,





1 opmerking: