Pagina's

donderdag 24 september 2020

Magic Gnomes

Hallo lieve Allemaal,

Vandaag ben ik eens aan de slag gegaan met alcohol inkten! Ik vind dat altijd zo magisch. Daardoor moest ik ook gelijk aan de Magic Gnomes denken, en die heb ik er dus leuk bij gebruikt! Onderaan het blog zet ik de foto's met de links van de producten!


Ik heb een kaartje gemaakt op A5 formaat en een slimline kaart. Alcohol inkt gebruik je altijd op Yupo papier. Ik heb wat druppels met verschillende kleuren op het papier laten vallen. Daarna heb ik er Blending Solution op gedruppeld en met de luchtblazer een beetje uitgewaaierd. 



Vervolgens nog wat spetters aangebracht. Op de grote kaart heb ik met de Bella Lulu nesting Dies nog een leuke tekst erop geplakt. 


De kaarten zijn gemat op gekleurd cardstock! En last but not least....De te gekke magic Gnomes erbij op! Zo heb je super snel een leuke kaart in elkaar!



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze magische kaartjes! Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Lieve groet,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
















 


2 opmerkingen: