Pagina's

zondag 24 januari 2021

Zwemdiploma

 Hallo allemaal,

Leuk dat jullie vandaag het blog komen bezoeken. Mijn neefje mag hopelijk heel snel gaan afzwemmen voor zijn A diploma en daarom heb ik alvast een kaartje voor hem gemaakt. Dit idee wil ik graag met jullie delen.

Een van mijn favoriete mallen van Marianne Design zijn toch wel de muisjes (COL1437). Zeker met alle uitbreidingen die te koop zijn kun je ze zo divers gebruiken. Voor deze kaart heb ik een muisje onder water gemaakt want dat past natuurlijk heel goed bij een zwemdiploma kaartje.

COL1437 Marianne Design Collectables Eline's mice family

De achtergrond van de kaart heb ik met inkt gestempeld en hierbij de Craftables Bubbles (CR1512) van Marianne Design gebruikt. Het muisje heb ik een zwembroek aangetrokken die bij de Collectables Beach Outfits (COL1483) zit van Marianne Design. Ook de leuke duikbril die het muisje opheeft en de zwemband zitten in deze set.


COL1483 Collectables Beach Outfits

 
 

In de Collectables Eline's Beach fun (COL1484) zitten hoopjes zand die ik hier gebruikt heb voor de ondergrond van de kaart. Met een beetje inkt heb ik dit aangezet zodat je het reliëf goed ziet. De groene plantjes komen uit de Collectables Sealife (COL1468) van Marianne Design.



De Bubbles heb ik ook los gebruikt op de kaart voor extra luchtbelletjes onder water. De waterbubbeltjes die uit de snorkel komen heb ik gemaakt met Glossy accents. Dit geeft echt een heel leuk effect. De tekst zwemdiploma komt uit een oudere Clearstamps set van Joy!crafts (6410/0457)


Dankjewel voor jullie bezoek aan het blog en een hele fijne dag gewenst.
 
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

COL1437 Marianne Design Collectables Eline's mice family
 CR1512 Craftables Bubbles

COL1483 Collectables Beach Outfits

COL1484 Collectables Eline's Beach Fun


15TIM19527 Tim Holtz distress inkt vintage photo GROOT
COL1468 Collectables sealife by Marleen

GAC27898 Ranger Glossy Accents mini


1 opmerking: