Pagina's

donderdag 4 maart 2021

This Moment


Gezellig dat jullie weer even komen kijken op het blog. Vandaag heb ik voor jullie een Slimline kaartje:


De ondergrond heb ik gemaakt op een aquarelle papier. Daarop heb ik een Mask van Dutch Doobadoo  met ColorBurst gezet. 


Hieruit heb ik netjes onder elkaar vier rechthoeken gesneden.


Daar heb ik de stans Viola voor gebruikt:


6002/1587

Hier zitten drie op volgende maten in waarvan ik de kleinste 2 gebruikt heb. De kleinste voor het aquarelle papier en de middelste voor het gele papier.


Ik heb ze op elkaar geplakt en op de kaart geplakt. Zo loopt het design mooi door.

 

De Notebook Circles met geel papier. 


6002/1515


De randstans StarBorder met zwart papier 


6002/1494


De 3 glitter hexagons komen van Stans Scr@p Hexagons 6002/1108

Zo dit was mijn post voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag toe en tot een volgende keer!



1 opmerking: