Pagina's

donderdag 24 juni 2021

Birthday

   Hallo bloglezers.

Eerder heb ik al een keer een aantal tickets gemaakt.

Nu heb ik een van deze tickets gebruikt om een verjaardagskaart mee te maken. Ja, ik ben nog steeds een van die mensen die het sturen van een papieren versie van een kaart veel leuker vind dan een digitale wens sturen. En dus is het fijn om een voorraad kaarten te hebben liggen.


De kaart heb ik op slimline formaat gemaakt. Voor de achtergrond heb ik 2 masks van Dutch Doobadoo gebruikt. De blauwe aquarelverf heb ik met een blending tool aangebracht. Hiermee ben ik ook langs de randen van de kaart gegaan. Het bruine deel is gedaan met IZINK inkt en een blending tool. Ook hiermee ben ik langs de randen van de kaart gegaan.

  


Hierna heb ik Memento inkt gebruikt om op deze achtergrond te stempelen. Hiervoor heb ik een deel van een Masterpiece stempel gebruikt. Met de aquarelverf heb ik ook de spetters op de kaart gemaakt.


Om een geheel te maken met de tickets, heb ik op een restje papier nog een cirkel gestempeld en heb ik nog 2 labels terug laten komen.


En dit is dan de kaart geworden. Klaar om voor de eerstvolgende verjaardag te versturen. Vinden jullie het ook nog steeds leuker om een papieren kaart te versturen i.p.v. een digitale verjaardagswens?

Bedankt weer voor je bezoek hier.
Fijne dag verder, 

groeten Hanny

2 opmerkingen: