Pagina's

zaterdag 12 juni 2021

Start voor Kerst

Hallo Allemaal,

Rond deze tijd van het jaar begin ik altijd met mijn kerstkaarten. deze Deur van Elizabeth Craft Design hoort zeker in mijn collectie van dit jaar.


De deur is uitgestanst uit aquarelpapier en met een blendingborstel aan de zijkanten net een beetje kleur gegeven. De deur is geplaatst op een superleuke essential mal van Studio Light. 


Alle kleur is aangebracht met izink inkt en een blendingborstel.


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met aquarelverf.


De sneeuw is gemaakt met glossy accent met daarop een beetje embossingpoeder gestrooid maar niet verhit gewoon laten drogen.


Ook de kerstballen op de krans zijn zo gemaakt.


De struik aan de zijkant is een tak van Elizabeth Craft Design.


Het is een lekker winters geheel zo.


Dit is mijn inspiratiekaartje voor deze keer Bedankt voor het bezoek aan dit blog en graag tot ziens.

groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 

 


















 




1 opmerking:

  1. Prachtig Corry en verstandig om nu al met kerstkaarten te beginnen. Wil bij mij nog niet lukken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen