Pagina's

woensdag 8 september 2021

Bloemetje voor Jou

Goedemorgen allemaal,

Voor een felicitatiekaartje heb ik de online workshop 'bloemetje voor jou'' erbij gepakt. Een hele leuke online workshop waarin je leert hoe je een boeketje bloemen in een kaart kunt maken.

   
De online workshop ''een bloemetje voor jou'' is gemaakt door Natalie en deze kun je hier bestellen. Wil je nou geen enkele workshop missen dan kun je ook een all inclusive abonnement afsluiten. Meer informatie hierover kun je hier vinden. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Rainbow van Marianne Design (PK9175).

 PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow

 Op de voorkant van de kaart heb ik de creatable Jar van Marianne Design gebruikt. Deze mal is zo veelzijdig dus vandaag heb ik er een bloemenvaasje van gemaakt. De bloemen die ik heb gebruikt in zowel het vaasje als in het boeket zijn van Elisabeth Craft Design. Hier vindt je alle mooie bloemen van Elisabeth Craft Design.


Op de voorkant heb ik verder nog een stukje hempcord gebruikt, vellum in het glazen potje en de handgeschreven feest stempel van Marianne Design (CS1086). Het deksel van het bloemenvaasje heb ik uit gestanst uit spiegelkarton.

CS1086 Stamps Feest

Alle bloemen heb ik uit gestanst uit het designpapier Rainbow dat ik ook voor de basis heb gebruikt. De takjes zijn van Noor!Design genaamd Floral Flourishes (6002/1565). Aan de onderkant van het boeketje heb ik ook nog vellum gebruikt zodat je echt een feestelijke verpakking krijgt om je boeket bloemen.


De mooie rand aan de zijkant heb ik gemaakt met behulp van de Stitched borders van Bella Lulu (3002/0004). Voor de labels aan de zijkant heb ik de labelpons van Vaessen gebruikt (21494-004). Op de labels heb ik verjaardagsgedichtjes gestempeld van Marianne Design (CS1006). De kaart kan gewoon worden dichtgevouwen alleen kun je de bloemen niet te groot opbouwen anders kan de kaart niet meer dicht. Weer superleuk zo een pop-up boeketje.
 

Ontzettend leuk als je niet naar een verjaardag kunt dat je toch een boeketje bloemen kunt opsturen. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en tot de volgende keer.

Groetjes,
 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 CS1006 Clear Stamp Verjaardagsgedichtjes

 21494-004 Labelpons Eurolock

3002/0004 Bella Lulu stansmal Stitched Borders

 1936-152 Hemp cord assortiment 4x10m brights

 CS1086 Stamps Feest

 LR0725 Creatable Potje

110106/0100 Transparant perkamentpapier / vellum wit

8011/0104 Spiegelkarton zilver

 PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow

1 opmerking: