Pagina's

vrijdag 10 september 2021

Hallo Herfst

Goedemorgen allemaal,

We gaan nu toch echt richting de Herfst dus ik heb alvast een kaartje in dit thema gemaakt. De boomhut van Marleen blijft leuk dus ik heb hem weer eens tevoorschijn gehaald.

 
De buitenkant van de boomhut (PS8073) heb ik overgetekend op kraft want dat is lekker stevig. Ik heb het stencil twee keer uit geknipt en alleen aan de bovenkant op elkaar geplakt zodat de boomhut blijft staan. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Winter days (PK9164) van Marianne Design, hier zit namelijk een mooi houtprintje in.

PS8073 Craft Stencil Treehouse
 
De deur van de boomhut heb ik alleen rechts vastgeplakt zodat deze nog open kan. Binnenin heb ik nog een tekst gestempeld en de deurknop heb ik met een splitpen gemaakt.
 
De Hamsters (COL1489) zijn de trotse bewoners van de boomhut. Één hamster hangt lekker boven uit het raam en kan elk moment de eikel naar beneden laten vallen. De andere Hamster komt net om het hoekje van de deur kijken. De leuke accessoires zoals de blaadjes, de paddenstoel, eikel en de verschillende nootjes zitten allemaal inbegrepen bij de leuke mal van de hamsters.


COL1489 Collectables Eline's hamster

Meneer mol (COL1488) komt ook even een kijkje nemen boven de grond. De molshoop heb ik aan de binnenkant van de kaart vastgemaakt zodat de onderkant van de boomstam gelijk loopt. De grasrand is ook van Marianne Design (CR1355).


Verder heb ik nog de blaadjes en de paddenstoeltjes gebruikt die bij de mal van de hamsters zitten. De tekst ''groetjes van de hele familie'' komt uit de stempelset Eline's animals (EC0188) en de tekst dikke knuffel komt uit de stempelset Mega-onwijs (CS1066).
 

 Ik hoop dat ik jullie weer op een leuk idee heb gebracht met dit Herfstkaartje. 
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

CS1066 Clear Stamp SUPER-MEGA-KEI-ONWIJS

EC0188 Art Stamps Eline‘s Animals


CR1355  Craftable Gras

COL1489 Collectables Eline's hamster
 
 PK9164  Pretty Papers - Winter days by Marleen
 
PS8073 Craft Stencil Treehouse


 

1 opmerking: