Pagina's

zaterdag 18 september 2021

Happy Halloween

Hoi lieve allemaal,

De basis van de kaart is een een stuk wit cardstock van 14 x 14cm. Dit witte stuk cardstock bracht ik met een aantal inktpads van Izink op kleur. 


Ik maakte er een prachtige blauw paarse nachtelijke lucht van en daarop maakte ik wat witte spetters met de Molotov-marker.



Als eyectacher op de kaart verwerkte ik het ridderkasteel van Marianne Design. Het ridderkasteel heb ik omgetoverd naar een spannend zwart spookslot. Achter diverse raampjes gluren of komen de spookjes naar buiten. Deze spookjes maakte ik met een craftable-stans van Marianne Design. Achter de lege raampjes liet ik oranje licht naar buiten schijnen.


In de lucht verwerkte ik een aantal vleermuisjes, die ik met dezelfde craftable-stans als die van de kleine spookjes uitstanste. Deze vleermuisjes bewerkte ik met de Wink of Stella-marker, om ze een glinster-effect te geven. In het midden van de kaart liet ik voor de grap een spin naar beneden kruipen, hihi. In de rechter bovenhoek verwerkte ik een uitgeprinte tekst op een banner.


De randen van het cardstock bewerkte ik met zwarte inkt. Onder het cardstock matte ik een laag zwart cardstock en daaronder nog een laag donker-oranje cardstock.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: