Pagina's

zaterdag 18 september 2021

Hoera

Hoi lieve allemaal,

Vandaag weer eens een lieve en zoete verjaardagskaart die ik onlangs maakte, maar nog niet hier op het blog had laten zien.


De basis is een zwarte vierkante kaart waarop ik 2 lagen van designpapier matte. Het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Noor! Design, "Sweet Romance". Deze set bevat supermooie lichte grijs en roze tinten en prachtige designs. 


Op deze vierkante kaart verwerkte ik een onwijs tof pop-up hart, wat ik met een stencil van Dutch Doobadoo maakte. 


Het hart houd ik gesloten door middel van lintjes die ik zowel op de basiskaart als bij het pop-up hart, tussen het cardstock en het designpapier verwerkte
Ook op het hart maakte ik een matlaag van het al genoemde designpapier. 


Op de voorkant van het hart verwerkte ik een onwijs toffe stansmal van Carlijn Design, die ook uit verschillende laagjes is op te bouwen. Verder verwerkte ik hier nog een leuk plaatje uit een tof Bella Lulu-knipvel, "BFF", waarop superleuke meisjes staan afgebeeld. 


Het knipplaatje matte ik op zwart cardstock, waardoor het plaatjes veel mooier uitkomt. Onder het hart maakte ik 2 tekstbannertjes waarop ik een tekst stempelde uit een stempelset van Hobbizz.

Als de lintjes geopend worden, ontstaat er een waanzinnig tof groot pop-up gedeelte. 


Aan de binnenkant van het pop-up hart verwerkte ik ook hetzelfde designpapier en aan de onderkant maakte ik 2 pockets waarin ik labels maakte met een labelpons van Vaessen.



Aan de linker- en rechterzijkant verwerkte ik de nieuwe kleine doily van Hobbizz. 

Deze sneed ik in het midden door en plakte beide helften langs de vouwlijn, zodat het hart nog gemakkelijk dicht gevouwen kan worden en de doily er toch als 1 geheel uitziet.


Aan de bovenkant verwerkte ik 1 van mijn lievelings stempel/stans-sets van Carlijn Design. Bij Carlijn Design zijn van de meeste stempelsets ook bijpassende stansmallensets verkrijgbaar. Hierdoor wordt je gestempelde tekst heel precies uitgestanst. 


En bij deze stanssets kun je de tekst ook nog verwerken op verschillende matlaagjes. Echt geweldig, de producten van Carlijn Design, ik ben onwijze fan. Achter deze tekst verwerkte ik nog 2 uitgeknipte meisjes uit het Bella Lulu-knipvel die ik ook weer op zwart cardstock matte.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten