Pagina's

dinsdag 14 september 2021

Kerst

Goedemorgen lieve bloglezers,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. In de september collectie van Marianne Design zit ook deze leuke Sok. Voor de demo heb ik dit voorbeeld gemaakt met de wasbeertjes.



De sok (PS8103) heb ik twee keer uitgeknipt zodat de sok ook kan blijven staan. Het mooie Designpapier dat ik heb gebruikt is Winter days by Marleen (PK9164). Het donkergroene Designpapier heb ik verhoogd opgeplakt zodat er wat meer diepte in de sok komt.


PS8103 Craft Stencil Sok

De lieve wasbeertjes (COL1472) heb ik aangekleed met mutsen en sjaals uit de kledingset van de muizen (COL1438). Zoals jullie zien past dit perfect. De mutsen en sjaals heb ik uit gestanst uit het Designpapier. Bovenin de sok heb ik een inkeping gemaakt zodat ik hier het wasbeertje en nog wat cadeautjes in kon stoppen.


COL1472 Collectables Eline's Raccoon

De lichtslinger (CR1486) heb ik ook gestanst uit het Designpapier, alleen de lampjes heb ik van lichtgeel cardstock gemaakt. De cadeautjes (CR1488) in de sok zijn van Marleen en die kun je zelf leuk opbouwen met strikjes en labeltjes die ook bij de mal zitten.


CR1488 Craftables  Presents

De winter teksten komen uit een stempelset van Marleen genaamd ''Hallo Winter'' (CS1036) deze heb ik met de banners (CS1058) uit gestanst. Met een molotow marker heb ik nog wat sneeuw gespetterd en langs de randjes heb ik wat eis-kristal geplakt.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

923400048 - Eiskristall
CS1058 stempel Clearstamp met mallen - Banners
CS1036 Clear Stamp Hallo winter by Marleen
CR1488 Craftables  Presents

CR1486 Craftables Christmas lights
COL1438 Marianne Design Collectables Eline's Kleding
COL1472 Collectables Eline's Raccoon


PK9164  Pretty Papers - Winter days by Marleen

PS8103 Craft Stencil Sok


1 opmerking: