Pagina's

dinsdag 28 september 2021

Mooiste Tijd van het Jaar

Goedemorgen allemaal,

De craft stencils van Marianne Design blijven leuk en regelmatig pak ik ze er weer bij. Een van mijn favorieten is de lantaarn en vandaag heb ik er een kerstkaart mee gemaakt.

 
De basis van de lantaarn (PS8039) heb ik twee keer uitgeknipt en op het achterste stencil heb ik een rillijn gemaakt zodat de lantaarn blijft staan. De vakjes heb ik uitgesneden uit het voorste stencil en hier heb ik vellum achter geplakt. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Winter days van Marleen (PK9164)


PS8039 Marianne Design - Craft stencil - Lantern

Het lieve wasbeertje (COL1472) van Marianne Design heb ik ook een plekje op de lantaarn gegeven. De muts en de sjaal komen uit de kleding set van de muisjes (COL1438). Het cadeautje komt uit de craftables set presents (CR1488).

 COL1472 Collectables Eline's Raccoon

Bovenin de lantaarn heb ik een slinger gemaakt met de dennentakken (LR0683) en hier een poinsettia in gemaakt.



De tekst is van de stempelset Hallo Winter (CS1036). Het leuke van de stempelsets van Marianne Design is dat alle teksten uit een ander lettertype bestaan. Ik heb nog een mooi lintje en wat hempcord om de lantaarn gedaan en sneeuw gespetterd.



Een theelichtje op batterijen achter het vellum maakt de lantaarn helemaal af. Zo zie je dat je hele mooie kaarten kunt maken door oudere craft stencils met nieuwe producten door elkaar heen te gebruiken.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

CS1036 Clear Stamp Hallo winter by Marleen


CR1478 Craftables Poinsettia by Marleen
LR0683 Creatables stencil Pine branch set


CR1488 Craftables  Presents
COL1438 Marianne Design Collectables Eline's Kleding
COL1472 Collectables Eline's Raccoon


PK9164  Pretty Papers - Winter days by Marleen

 PS8039 Marianne Design - Craft stencil - Lantern

11605-2203 - Wit vellum, 5 vellen

2 opmerkingen: