Pagina's

zondag 5 december 2021

Welkom Kleintje

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een babykaartje op het blog dat ik gemaakt heb met het Explosion Punchboard van WE R. Deze veelzijdige tool is natuurlijk heel leuk te gebruiken bij geboortekaartjes want dan is het echt een feestje als de ouders de kaart open maken.


Het idee van deze pocketkaart is van Corry en die vond ik zo leuk dat ik er een babyvariant van heb gemaakt. Het designpapier van Marianne Design is niet meer leverbaar maar het papierblok Honeymoon (PB7060) is ook heel geschikt hiervoor. Met het punchboard maak je dus deze leuke Explosion-box die zo uit je kaart springt als je de kaart uit de pocket trekt.
 

 
De confetti in je kaart kun je zelf maken, maar bij het punchboard zit ook deze pons met hartjes die je natuurlijk ook kunt gebruiken als confetti.

 
Op de voorkant van mijn kaart heb ik de zebra (COL1447) van Marianne Design gebruikt. De Explosion-box is 7 bij 7 cm groot dus voldoende plek om deze leuk op te pimpen. Van de zebra kun je ook een ezeltje maken als je andere kleuren gebruikt. 


Ook het waslijntje (CR1502) van Marleen heb ik op de voorkant gebruikt. De kleertjes stans ik altijd uit het designpapier zodat alle kleuren goed bij elkaar passen. De binnenkant van de tag heb ik niet versierd omdat hier later nog de naam van de kleine op komt.

 
De stempels die ik gebruik heb zijn ook van Marianne Design (CS1051). De teksten Hold here en Pull here zitten bij het Explosion Punchboard.
Bedankt weer voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes, 
 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 
 

 
 
 
 
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten