Pagina's

dinsdag 4 oktober 2022

Warme Kerstwensen

 Goedemorgen allemaal,

De nieuwe Marianne Design collectie is weer zo leuk. Voor het Friendz festival heb ik een slider kaartje gemaakt met de nieuwe cadeautjes stans. Onder aan het blog vind je een lijst met gebruikte materialen.

 
Het mooie Designpapier Jolly Christmas shop je hier. Aan de achterkant van het papier zitten altijd effen kleuren dus je hele kaart past qua kleuren perfect bij elkaar.



De cadeautjes stans heb ik gemat op Cardstock zodat het cadeautje stevig is. Het cadeautje en de deksel stans je los van elkaar uit dus ideaal om hier een sliderkaart mee te maken. De strik heb ik gestanst uit goudkleurig spiegelkarton van Marianne Design.

 

Het elfje boven op het cadeautje shop je hier.  Het grote cadeau heb ik gevuld met allemaal kleine cadeautjes. Als je de slider omhoog trekt dan komen de kleine cadeautje tevoorschijn. De tekst Pull Me is van de stempelset interactieve teksten van Craftlab.


 


 
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,
 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


 

 


 

2 opmerkingen: