Pagina's

zondag 4 december 2022

Heerlijk avondje is gekomen

Dag allemaal,

Sinterklaasavond, gezellig bij de haard, chocomelk erbij en bakkie strooigoed. Das genieten als kind zijnde, ja toch? Denk zelf maar eens terug hoe zenuwachtig je was, als de Sint weer in het land was. Hoor wie klopt daar kinderen of hoor ik nu gestommel? Of was de Sint al op het dak met zijn paard? Even luisteren bij de open haard...ssstt! Volgens mij hoor ik wat...


Deze Sinterklaaskaart sluit perfect aan bij mijn verhaal. Het stencil van de schoorsteen zit bij de Craftykit Sinterklaas. Samen met passend designpapier en een uitdrukvelletje met sinterklaasafbeeldingen is je pakketje kompleet.


Ik heb voor een zwarte basis gekozen, zwart smooth cardstock van Bella Lulu. Daarop een achtergrondje van een sneeuwlandschap met een lantaarnpaal. De schoorsteen is uit Bella Lulu kraftkarton met daarop weer zwarte stenen. Het laagje sneeuw bovenop en onder de schoorsteen is uitgeknipt uit het Snowpaper van Marianne Design voor een mooi glinsterend effect.


Piet en de Sint heb ik in het donkerrood met goud glitterpapier gemaakt en accentjes aangebracht met de witte Signo Multiliner. Evenals de sterretjes rond het tekstbordje.. De tekst is zelf gemaakt, want ik had helaas geen stempels. Ook heb ik de zwarte blackliner erbij gepakt om Sint en Piet te accentueren.

 
De kadootjes kun je uitknippen uit het bijbehorende vel met afbeeldingen van Sinterklaas die je wel uit kunt drukken. Rommel de bommel, wat een gestommel! Zullen ze dan toch langskomen langs ons huisje? Nou dat doen ze anders niet stilletjes, dan... hahaha .🤭

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer!

Veel liefs,



De materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   


      

       

1 opmerking: