Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Workshop MDF Fotohanger

Hallo allemaal,
Wat geweldig dat het allemaal zo gaat opschieten met de winkel Noor & Zo. Wat een eer om in deze leuke winkel te mogen werken. Ik heb er zo'n zin in en kan niet wachten tot de opening!


Al wachtend tot we in de winkel aan de slag mogen, gaan we alvast starten met het geven van diverse workshops. Ik zal op vrijdag 17 april deze MDF fotohanger gaan maken met jullie tijdens mijn eerste Noor & Zo workshop. Deze hanger met zijn stoere uiterlijk is van MDF en er zijn diverse technieken op toegepast die ik aan jullie ga leren tijdens deze workshop.

Ik heb op de hanger foto's van man en kind gebruikt, deze hielden een sessie gekke bekken trekken.
Uiteraard neem je je eigen foto's mee die je gaat gebruiken op je hanger. Dit mogen 3 grotere foto's zijn of 5 kleinere foto's die we gaan combineren. Probeer wel foto's te kiezen die bij elkaar passen zo word het een mooier geheel. 

We zullen tijdens de workshop de volgende technieken leren:

Beplakken van MDF met designpapier
Sprayen met spuitsprays
Werken met Dutch Doobadoo structuurpasta en Dutch Mask Art Stencils
Stempelen uit de losse hand
 Het bewerken van papier met frantage embossingpoeders


Wil je ook graag meedoen met deze workshop?
Geef je dan snel op de plaatsjes zijn beperkt.
Opgeven kan via www.noorenzo.com.


We zien jullie aanmeldingen graag tegemoet. Ik heb er al zin in in ieder geval.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten