Pagina's

zaterdag 11 april 2015

Home is where the ocean is

Eigenlijk alles wat ik op dit moment in handen krijg wordt omgetoverd tot een Seashore project....lol, dus ook deze nieuwe MDF kaasplankjes van Dutch Doobadoo. Ik heb het MDF beplakt met het designpapier uit het blok Seashore. Dit kun je prima doen met de Dutch Doobadoo alleslijm.


De tekst uit de Seashore stempelset heb ik op een Noor! Design labelstans met tekstballon gestempeld. Deze past weer perfect bij het meisje wat op de rand van het zwembad zit. Dit vintage plaatje komt uit het laatste nieuwe Paper & Pictures blokje.


Tijdens een van onze laatste demo's heeft Corian deze mooie vuurtoren zitten bouwen. Stans hem uit verschillende kleurtjes papier, en bouw hem op deze manier op. Het anker wat je achter de vuurtoren ziet komt uit een Dutch Paper Art vel. het project is verder afgewerkt met wat natuurlijke materialen en schelpen. Deze zet ik altijd vast met een lijmpistool, blijft het meteen goed zitten.


En ook de meeuwen moge niet ontbreken. Ik heb ze gestanst uit wit papier en de vleugels wat aangezet met grijze inkt. Zo lijken ze net echt! 


Bij Dutch Doobadoo hebben we sinds kort ook greyboard met leuke teksten. De tekst "zon" die ik op dit project gebruikt heb komt er ook vanaf. Ik heb dit wit gemaakt met de Dutch Doobadoo gesso.


Ik hoop dat jullie mijn project weer leuk vonden. Ik ga nog lekker een kaartje maken vanavond, want we zijn heerlijk thuis!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop):


1 opmerking:

  1. Wat een mooie creatie Plony !! lekker op een visplakje IPV kaasplankje hi.
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen