Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Going to the Zoo


Hallo allemaal,
Jullie hebben het vast in de gaten, ik ben in de ban van de mini albums. Ik vind het heerlijk om al mijn dierbare herinneringen vast te leggen in deze kleine boekjes met zo,n dierbare waarde. Dit boekje gaat over een bezoek van Dante en pappa naar blijdorp. Als echte Rotterdamese hebben wij de diergaarde om de hoek en zijn er regelmatig te vinden.

Ik heb het mdf album van Dutch doobadoo gebruikt. De shape artmal past trouwens precies op het boekje en zo heb ik van chipboard wat pagina,s ertussen gemaakt in kleiner formaat.


Het album heb ik gebonden met 2 bindringen van Joy crafts en ze vol gehangen met lintjes en frutsels.


Hier gaan we naar de eerste pagina in het boekje. Ik heb hier zowel de rand als de losse gears gebruikt. Altijd stoer in een jongens album.


Hier zie je een detail hoe leuk de gears zijn in een hoekje.


Op de pagina ernaast zit Dante in het oceanium tussen de haaien. Dit is echt zijn favoriete plek in de diergaarde. Bij het oceanium vond ik de stansjes uit de under the sea collectie perfect passen.


Hoe schattig is het kleine zeepaardje? die je maar zat vind in het oceanium.


Het was een heerlijke dag. En de kamelen genoten net als Dante van het zonnetje! Hier piept tussen het papier de note rand van Noor uit. Ik vind die mal zo stoer en echt bruikbaar op elk project.


Vaste prik de foto op de schilpad rug. Bij het papier heb ik de grote tropische bladeren gebruikt. zo gaaf!


Op bezoek bij de zebra,s, ook hier is weer de note book rand verwerkt.


 Hier zie je goed de mooie bladeren en de combi van het dierenprint papier met het paper pad wood van Noor design.


Ook hier piepen de gears weer tussen het papier uit. Ik vind het mooi om dezelfde elementen steeds terug te laten keren in mijn boekjes. om het zo een passend geheel te laten worden.


 Hier nog wat details.


Verstopt in een grot. Hier zie je duidelijk de kleine pagina,s die ik ertussen heb gemaakt met behulp van de shape art mal.


 Wat een rook in het tijgerbos!


Ik vind het altijd leuk om tekst te schrijven en dat in regels printen. Dit snijd ok dan los en plak het in de boekjes. Zo word een album exstra dierbaar voor de toekomst.

Hier komen we aan het einde van mijn album. Ik heb er weer van genoten om dit album te maken.
En ik hoop jullie ook  te besmetten met het maken van deze boekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten