Pagina's

maandag 29 juni 2015

Gift for You

Hallo allemaal ,
Pas is er weer zo,n leuke boxmal uitgekomen van Dutch Doobadoo. Ik heb de mal omgetrokken en uitgeknipt direkt op design papier. In het doosje heb ik een passend zakje thee gemaakt. en het stempeltje vond ik erg toepasselijk.


Hier zie je het doosje leeg vanaf de zijkant. zo komt op de foto de mooie sierlijke vorm wat beter uit om jullie een goed beeld van het doosje te geven.


Door het dubbelzijdige papier ziet ook gelijk de binnenkant er gezellig uit. Ook heb ik er een vel met kraft paper art blaadjes van Dutch doobadoo bij gebruikt. Deze kun je eigelijk overal wel op gebruiken, zo leuk zijn ze!


Ik denk dat we dit doosje heel veel voorbij gaan zien komen. Want je kan er van alles mee maken!

470.713.012 Dutch Box Art Baroque        479.002.009 Dutch Paper Art Craft Art Leaves 2

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten