Pagina's

vrijdag 3 juli 2015

My Little Boy

Wat is dit gaaf om te doen zeg! Scrappen vind ik ook erg leuk, maar vaak duurt het heel lang voordat je een pagina af hebt. En bij scrappen gebruik ik minder teksten, terwijl dat het eigenlijk persoonlijker maakt.

Het album is van het merk sn@p. Een mooi stevig album met een leatherlook buitenkant. Het formaat van het album is 6"x8"  (15,24 x 20,32cm). In het album zitten standaard al verschillende paginabeschermers met diverse maten pockets.


Hieronder vindt je een link, met een verwijzing naar een Youtube filmpje (zeg maar gerust film a 36min). Hierin laten ze heel duidelijk zien hoe en wat Project Life is. 



Ik heb allereerst een app gebruikt om collages van mijn foto's te maken. Deze heb ik vervolgens af laten drukken en op formaat gesneden. Project NL (een lijn van Marianne Design) is een lijn met Nederlandse teksten. Er zijn behalve kaartjes ook stempels die hele korte, bondige Nederlandse teksten heeft.

6410/0317 Sending Messages Postcard stamps         6002/0324 Sending Messages Postage stamps

Hierboven heb ik stempels gebruikt van Noor! van de serie 'Sending Messages'. Het zijn hele kleine teksten zoals friends en 4ever. Er zijn hele leuke stansjes bij in de vorm van een postzegel waar deze stempels precies oppassen.


De zwarte tekst 'kikker koning' zijn allemaal losse stickertjes. Dit zijn stickers van Tim Holtz en je kan er ontzettend leuke teksten mee maken. 

Idea-ology (Tim Holtz) Label Letters (TH93072)

Tip: trek even een lijntje met potlood en liniaal, zodat je recht blijft plakken!


Hierboven zie je een van mijn favoriete Noor! stansjes De vlaggetjes met het alfabet erbij! Ik gebruik ze echt op heel veel projecten. Ze geven alles een speels effect.


Hier zie je dat je Project Life en Noor! heel goed kan combineren. Ik heb de prachtige rand gewoon iets kleiner geknipt aan beide zijdes. De leuke tekst 'mijn held' komt van de serie Project NL van Marianne.

6002/0260 Blauw Rand (fijn)       6002/0357 Blauw Rand

Ook deze border van Noor! Design heb ik verwerkt. Ideaal dus ook bij PL. 


Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten