Pagina's

zaterdag 5 september 2015

December groetjes

Goedemorgen lieve lezers,

Leuk dat jullie weer even langskomen op het Noor & Zo blog. Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat leuks te laten zien. Er loopt sinds een paar daagjes weer een nieuwe sketch challenge op ons blog. Voor de maand september heb ik deze sketch getekend: 


Het is een hele eenvoudige sketch waar je dus een mooi CAS kaartje mee kunt maken. En dat heb ik dan ook gedaan, in kerstuitvoering! 


Onderop mijn kaart een toef met besjes en takjes. Het plaatje is van The Hobby House, dit zijn uitdrukvellen die al ingekleurd zijn. 



Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee gaan doen aan onze sketch challenge. 
Veel succes gewenst!

Liefs,
Jolanda

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: