Pagina's

maandag 28 september 2015

Forever Love


Hallo allemaal, Vandaag wil ik jullie een trouw auto laten zien die ik met één van de nieuwere Dutch doobadoo Card art mallen heb gemaakt.


En dit is hem dus geworden, in het begin had ik wat moeite met hoe ik het precies ging maken maar als je dan eenmaal bezig bent dan komt het allemaal vanzelf. Zoals jullie dus zien heb ik gebruikt gemaakt van die gave Dutch doobadoo card art en dit is zo makkelijk te gebruiken gewoon overtrekken en uitknippen.


Verder heb ik ook nog even de Dutch doobadoo labels gebruikt en in plaats van dan ik het deel dat in het midden van de auto bevind het overgetrokken en een stuk papier voor had gebruikt dacht ik, ik kan ook die leuke labels gebruiken en deze bleek ook nog eens de juiste maat te wezen ! 


Zoals je ziet zijn er dus heel veel opties maar ik vond deze wel toepasselijk om op deze kaart te gebruiken. Je drukt ze gemakkelijk uit en daarna kan je ze op je creatie verwerken.

Op de achterzijde heb ik die leuke bingo letter stempel gebruikt van Noor design dus als je deze nog heb weten bemachtigen het zijn echt super handige stempels en je kan ze bijna overal voor gebruiken. Deze heb ik dus nog even bewerkt met me embossing poeder zodat het net een andere look geeft.


Ook mogen de Noortjes natuurlijk niet ontbreken dus heb ik gekozen voor de wedding snijmal en de kleine xoxo snijmal om op de achterkant te gebruiken om het geheel dus af te maken. Ben weer benieuwd wat jullie er deze week van vinden en hopelijk gaan jullie dus ook aan de slag met die onwijs leuke Dutch doobadoo Card Art auto.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: