Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Noor! & Zo Challenge #5

Nieuwe maand dus een nieuwe Sketch Challenge bij Noor! Design. We hebben weer een leuke sketch voor jullie gemaakt en hopen natuurlijk dat jullie weer zo enthousiast mee doen.

Dit wordt de sketch voor de maand september: 


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind september 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. 

Heb je geen blog dan mag het project e-mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl

Het Noor & Zo team heeft natuurlijk voorbeelden gemaakt met deze sketch om jullie te inspireren:


Joyce
Miranda

Brenda

Celine

We hebben aan deze challenge natuurlijk ook een leuke prijs verbonden. We kiezen de winnaar met random.

6002/0333 Autumn klimop6002/0457 Autumn Klimop Krans

We hopen dat jullie allemaal weer mee gaan doen. Heel veel plezier en succes met het maken van een kaartje met deze sketch.





12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch met prachtige voorbeeldkaarten
    ik hoop ook deze keer weer mee te doen :-)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk en met de inspiratie van de bloghop moet dat gaan lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketsch ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie voorbeelden weer!
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ideeën
    Gaan we doen, Gr Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke challenge
    lukt me niet om via linky
    hij slaat mijn gegevens niet op??
    kan mij iemand raad geven!bedankt alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wou graag voor de eerste keer deelnemen maar ik kan niet zien of mijn kaartje met deelname is aangekomen met linky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke sketch. Ik heb net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes van Renate**

    BeantwoordenVerwijderen