Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Little Gift

Eindelijk weer eens een project in mijn favoriete kleur. We hebben met het hobbyen allemaal een favoriete kleur, waar we heel vaak op terug vallen. Mijn kleur is groen!

Dit keer heb ik een boekje gemaakt, met binnenin een doosje en een vakje waar een tag in kan.


 Als basis van het boekje heb ik kraft papier gebruikt met daarop groen design papier uit verschillende papierblokken onder andere het Spring Paper Bloc van Noor! Design. 

6011/0308 Paper Bloc Spring          6002/0304 Blauw Ovaal (4st)

Achter het plaatje heb ik de mooie ovale mal van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik uit donkergroen cardstock gestanst. Over het plaatje heb ik klimop laten "groeien", ook dit is een mal van Noor! Design. De klimop heb ik in de mal bewerkt met groene inkt en daarna heb ik daar Glossy accents van Ranger opgedaan, is het niet mooi?


In het midden van het strikje, die van Joy! Crafts is, heb ik met de Parelpen van Viva Decor een pareltje gemaakt. Dit werkt erg makkelijk en super mooi!


Dit is de binnenkant van mijn boekje, de linkerkant zit een Tag en aan de rechterkant een doosje, waar je bijvoorbeeld theelichtjes of chocolaatjes in kan doen.


Ook hier heb ik weer gebruik gemaakt van de prachtige klimop mal. Dit keer heb ik er kleine bloemetjes opgeplakt.

6002/0456 Autumn klimop  6002/0357 Blauw Rand

Onder de klimop zit een prachtige sierlijke rand, het is echt één van mijn favorieten! Op de foto hieronder kun je hem goed zien.



Hieronder is de foto met het doosje. Ik heb de voorkant van het doosje afgewerkt met Mica en de prachtige achtergrond stempel. Met deze stempel kun je de mooiste achtergronden maken!

6410/0301 Background Flourishes

Om het geheel leuk af te werken heb ik de sunflower mal van Noor! Design gebruikt.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



8 opmerkingen: