Pagina's

woensdag 18 november 2015

Falling Leaves


Hallo allemaal,

de herfst is in volle gang, de bladeren zijn gekleurd en al bijna allemaal gevallen, het duurt niet lang meer tot alle bomen weer kaal zijn, dus nog maar even snel en herfstkaartje maken en genieten van de herfst!


Ik ben begonnen met bruin cardstock en aan de zijkanten heb ik een mooie randstans gebruikt. Ook de ovale mal heb ik uitgestanst in bruin cardstock.

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

Ik heb de klimop en blaadjes stansen gebruikt en ze voorzien van echte herfstkleurtjes met distress inkt van Tim Holz in de kleuren peeled paint, tattered straw en rusty hinge, de nerfjes zijn met vintage photo ingekleurd en afgewerkt met glossy accents.


De tekst van de autumn stempelset heb ik gestempeld met transparante versafine, daarna heb ik er embossingpoeder over gestrooid en het verhit met de heattool.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Een prachtige herfstkaart met prachtige kleuren en hele mooie malletjes en bloemen, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen