Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Grote PanPastel Techniekendag

Hallootjes,

Jaaa, nog een aantal nachtjes slapen en dan is het zover. Dan kunnen jullie je helemaal uitleven met èèn van mijn favoriete kleur producten. En wel op de grote workshop dag van Noor & Zo.

Wat gaan we doen, we gaan jullie diverse mogelijkheden laten zien en laten doen op het gebied van PanPastel. Dit doen we door diverse workshops voor jullie te maken waarbij je allerlei diverse technieken gaat proberen.


Ik was helemaal happy dat ik ook op deze dag aanwezig mocht zijn om jullie wat over en met PanPastel te leren. Het is echt geweldig om te gebruiken ! Nu had ik nog wel een probleem, wat zal ik jullie laten maken met de PanPastels er zijn zoveel mogelijk heden. Dus ik heb gekozen om meerdere technieken op 1 kaart te verwerken.


Hoe en wat, dat leer je natuurlijk op de PanPastel technieken dag. Dus, heb je PanPastel thuis en doe je er niks mee? Dan zou ik zeker naar deze dag komen. Het is zo jammer als je er niks mee doet.


Jullie mogen bij mij aanschuiven om dan deze bovenstaande kaart te maken.
Ik heb er al zin in. En wie weet tot dan !

.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten