Pagina's

maandag 11 januari 2016

Bellen Blazen

 Hallo Lezers,

Is het geen schatje. Een klein meisje wat bellen aan het blazen is. Als je dit ziet krijg je al zin in het voorjaar. Ik heb er een easelkaartje van gemaakt.


Als basis heb ik de mooie Dutch Doobadoo mal  470.713.111 gebruikt in rose cardstock. Het meisje past precies in de mooie blauwe mal 6002/0360 .


Zo leuk ook met die tiny letters erbij. Het zijn kleine mini teksten die je erg goed bij je kaarten kan combineren.


Hier nog even de bloementoef uit vergroot. Hiervoor heb ik de Floral Flourishes Bloem gebruikt deze nat gemaakt en wat geruld zodat het een echte roos lijkt, het hartje is een klein roosje.

6002/0384 Floral Flourishes Roll up Roses 1      6002/0158 Floral Flourishes Bloem 3 (4st)

De blaadjes die eronderuit piepen zijn van de autum collectie. Deze mooie klimop is echt geweldig.

    6002/0476 Blauw Border Bloemenrand

Van die nieuwe bloemenrand wordt je toch vrolijk nietwaar?

Rest mij nog om jullie weer een fijne knutselweek te wensen.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



6 opmerkingen:

  1. Dit is in 1 woord schitterend gedaan. Echt een super mooie kaart met prachtige materialen en dat plaatje is wel heel erg leuk. Leuk bedacht ook die looping rings bij de belletjes. Super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zeg!! die mooie borer met de bloempjes heb ik pas gewonnen bij een ander challengeblog, en ik zie nu wat ik daar allemaal mee kan doen, super gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma en fijn dat ik voor wat inspiratie zorg

      Verwijderen