Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Diep in de zee.....



Hallo allemaal,

 Het is jullie vast niet ontgaan dat de Nieuwe Noortjes weer in de winkels liggen. Wat was het gezellig vorige week met de demo.  Toen ik al die schattige under the sea beestjes zag moest ik een kaartje maken met een  patrijspoort. 


Van het wood paperpad en mica heb ik de circels gemaakt  en de schroeven met wat metalen brads.  De basis van de kaart is beplakt met papier uit het paperpad under the sea en ook de binnenkant van de patrijspoort.   

6011/0304 Paper bloc Wood texture

Door uit het zelfde papier de Noor golven te stansen en deze wat opteschuren creeer je een water effect.


De tekst heb ik in het blauw gestempelt en samen met wat zee dieren inde patrijspoort geplakt.  Op de rand en om de patrijs poort heen heb ik meer diertjes , zeewier, schelpjes en touw geplakt. 


 Wat krijg je toch een zin in zomer als je met deze collectie bezig bent. Haha helaas moeten we nog even de regen doorstaan en ons tevreden houden met deze geweldige Noor collectie!

6002/0496 Under the Sea  Zeewier en bubbels (2stuks)   6002/0497 Under the Sea Inktvis, Schilpad, Haai (3stuks)   6410/0405 Stempelset Under the sea - Octopus

Groetjes Raffaela

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten