Pagina's

dinsdag 16 februari 2016

Lovely Flowers

Dag allemaal,

Hebben jullie deze bloemen van Joy!Crafts gezien? Ze zijn prachtig en je kunt ze naast kaarten ook voor leuke homedecoraties gebruiken. 


Geef iemand eens zo een leuk boeketje met bloemen, zelf gemaakt.


Ik heb eerst een strook papier genomen, Rond gevouwen en aan de boven en onderkant ingeknipt voor het plakrandje. De onderzijde heb ik dicht gemaakt met een rondje papier.



Op de bovenkant heb ik de uitgestansde cirkel met bladeren geplakt van het stencil Autumn. Daarna heb ik jute om het kokertje geplakt. 


Een aantal bloemen bij elkaar gebonden en in het kokertje gezet. 


Een leuk lintje er om heen en klaar!


Bij mij thuis staat hij onder een glazen stolpje te pronken en blijft hij mooi stofvrij.


3 opmerkingen:

  1. Wauwww Prachtig Anke, ik heb er weer een nieuw ideetje bij. Heel mooi met het Jute. Ik heb ze wel eens gemaakt met kant, maar zo is het ook supermooi. En onder het stolpje maakt het nog chiquer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee en lrachtig uitgevoerd
    Top anke

    BeantwoordenVerwijderen