Pagina's

maandag 29 februari 2016

Wedding

Hallo Lezers,

Vandaag een kaart voor een 60 jarig huwelijkspaar. Ik hou ervan om mijn bloementoef helemaal van eigengemaakte bloemen te maken verderop in de post vind je een close-up hiervan.


De basis van deze kaart is een easel,toch wel een van mijn favoriete modellen.Het mooie papier is van Joycraft. De blauwe vierkante mal met een romantisch randje erlangs past mooi bij dit vintage plaatje vindt je ook niet?  

6002/0365 Vintage Borders Rand  6002/0360 Blauw Vierkant + kroonluchter

Voor de bloementoef heb ik gebroken wit craft papier gebruikt en dit met donkerrode inkt beinkt nadat de roosjes gemaakt zijn dit geeft een leuk effect langs het randje vind je ook niet?

 
Een mooi blad en wat natuurlijk materiaal maakt de toef af.

    

 Och en die sierlijke letters wedding vindt ik ook zo mooi bij deze kaart passen.


Op het kleine blaadje met de  alphabet cijfers nog een kleine 60 gezet, mooi subtiel.


 Rest mij nog jullie weer een fijne knutselweek te wensen

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

2 opmerkingen: