Pagina's

woensdag 25 mei 2016

Hartelijk Gefeliciteerd


 Hallo allemaal,

Op verzoek heb ik deze kaart 14 mei voor een groep dames als workshop gegeven bij Noor & Zo.


De basis bestaat uit roze en groen cardstock. Het designpapier komt uit het blok budding spring.


Wat zijn ze leuk he! die nederlandse teksten voor op de banners. Voor elke gelegenheid staat er wel een tekstje op het stempel vel.


Het rozenplaatje uit het paper and picture boekje heb ik achter de accolademal geplakt. De vlindertjes zijn van een laser art vel van dutch doobadoo.


Je kaart kun je super leuk versieren met de rol op roosjes, zowel de gladde als de roosvorm. ik heb er wat skittles/glitterlijm opgesmeerd. In de gladde bloemetjes heb ik met de parel pen van Dutch doobadoo de parels er in gespoten.


Als je deharmonica kaart opent, komt de tekst te voorschijn en je ziet het mooie designpapier uit het blok budding spring.Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)     6011/0314 Paper Bloc Budding Spring

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten