Pagina's

maandag 13 juni 2016

Friends

Hallo Lezers,

Er is altijd wel wat nieuws te koop bij Noor & Zo, en vandaag laat ik jullie een kaartje zien waarbij ik de mooie gilding wax gebruikt heb.


Je creƫert er een hele mooie metaal achtige gloed mee en het is er in drie tinten: koper, zilver en goud. Ik heb dit maal koper gebruikt. De basis is een simpele vierkante kaart, het speciale effect komt dan goed tot zijn recht.



Zoals je hier ziet heb ik de mooie blauwe mal gebruikt,deze heb ik bewerkt met de koperkleurige gilding wax.

6002/0304 Blauw Ovaal (4st)

 Zodat er geen papier meer zichtbaar is. Het materiaal smeert heel makkelijk en je hebt er super weinig van nodig. 
 

De bloemetjes zijn gemaakt van een al eerdere oudere mal maar je kan naar keuze eigen malletjes gebruiken. Hier heb ik de gilding wax heel dun aangebracht zodat het papier en nog doorheen schijnt. Een mooie tak en een swirls maken mijn toef af.  


Tot slot nog Friends met versamark gestempeld en met gouden embossingpoeder bewerkt.

6410/0308 Stempelset Sayings

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje geinspireerd heb en tot volgende week, veel knutselplezier weer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten