Pagina's

woensdag 1 juni 2016

Ik kom je even Opfleuren


Hallo allemaal,

de nieuwe Noortjes liggen weer in de winkel en dan kunnen we er weer heerlijk mee aan de slag!


Deze keer een kaart die plat in een envelop kan, maar als je hem opent ontpopt zich een doosje met  bloemen die daar uit komen. De basis heb ik gemaakt van wit cardstock en designpapier uit het blok Floral. Het designpapier heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo.


Op het doosje heb ik een banner stans  geplakt met bijpassende Nederlandse tekst.


De bloemen heb ik eerst uitgestanst uit het effen designpapier uit het floral paperblok. Daarna heb ik ze met de bijpassende stempels die bij de stansjes in 1 verpakking zitten gestempeld.

6004/0005 Crafty Cocktail bloemen

Hopelijk vinden jullie de bloemetjes net zo leuk als ik en heb ik jullie weer mogen inspireren. Groetjes




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten