Pagina's

woensdag 15 juni 2016

Knuffels


Hallo allemaal,

hebben jullie ze ook al geprobeerd of misschien zelfs al gekocht ? De nieuwe markers van Winsor en Newton, ik vind ze in ieder geval mooi en heerlijk kleuren!


De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een shape mal van Dutch Doobadoo en designpapier uit het blok spring.


De stempel heb ik in gekeurd met de Winston en Newton markers, ze blenden makkelijk, mooi en kleuren echt heel fijn door hun penseelpunt.  Ik bewaar mijn markers in een super handig tasje, speciaal voor markers, mooi,handig en overzichtelijk.De volgende kleuren heb ik gebruikt:

beren: O 324-837-928- Y217
jurk: M 727-519- blender
gras:G 338-339
schoenen: O 928-Y217- blender


Met een leuke tekst en banner maak je je hele kaart af.

SBAG-S Storage Bag

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren! Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten