Pagina's

maandag 27 juni 2016

Spring maar Achterop

Hallo Lezers,

Vandaag dit vrolijke kaartje met waar van het afdrukje is ingekleurd met de brushmarkers van winsor en Newton. Als basis voor de kaart heb een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, die zijn zo handig.


 Je hebt snel een leuk modelletje voor je kaart. Wit cardstock en designpapier van het paperbloc vintage van Noor! als basis. Een strook houtnerf papier dwars erop gelegd, waar dan mooi de geschulpte rand onderuit piept. 

 6002/0537 Noor! Design Blauwe mal met swirls

Het meisje heb ik gemat op de mooie nieuwe blauwe mal met swirls. Voor het meisje heb ik maar weinig stiften gebruikt namelijk 1 kleur paars, waarmee ik zowel het broekje als het jurkje heb gekleurd.


 Het broekje zonder blender, en het jurkje met de punt op punt techniek. Verder bruin, huidskleuren en grijs. Zo zie je dat je niet altijd veel kleuren nodig hebt om toch mooi te kunnen kleuren.


Tot slot nog een bloementoef want die kan niet ontbreken op dit vrolijk kaartje. Hiervoor heb ik diverse vintage flourishes en floral flourishes gebruikt.

470.713.133 Shape Art Fantasy

Dit was mijn kaartje voor deze week, graag zie ik jullie volgende week terug veel knutselplezier weer.

  

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten