Pagina's

woensdag 27 juli 2016

My Little Box

                               
Hallo allemaal,

zelf ben ik gek op het maken van doosjes, deze keer heb ik een bestaand sieradendoosje gepimpt.


De basis van het doosje heb ik beplakt met designpapier, welke ik heb be-inkt met distres inkt vintage photo. Daarna leg ik altijd eerst alles los erop, zodat ik een goed overzicht krijg van wat en waar ik wil en ga plakken.


In de hoekjes heb ik een hoekstansje gebruikt, deze heb ik in het wit uitgestanst, daarna gemat op blauw en uitgeknipt met een klein blauw randje erom heen.


Ook heb ik deze mooie stans  uit wit gestanst en geplakt op blauw, daarna uit geknipt met een klein blauw randje er langs.

6002/0537 Noor! Design Blauwe mal met swirls

Het plaatje heb ik met de bijbehorende cirkel uitgestanst, deze zit bij deze stans in de verpakking. Makkelijk, want dan heb je altijd het juiste formaat.


De zijkant heb ik beplakt met een kantje, wat bloemetjes en daarop een pareltje.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren,. Tot de volgende keer!

groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten