Pagina's

vrijdag 22 juli 2016

You are my Sweethearts


Vandaag een layout gemaakt met een foto van mijn dochters. Er wordt altijd een broer/zus fotosessie gedaan op school naast de foto's per kind. De meiden zijn thuis wel wat gewend met een mamarazzi als moeder dus luisterde goed naar de instructies van de fotograaf. En hadden het zo naar hun zin dat het er vanaf straalde. Allebei zo'n natuurlijk lach! Ze staan er geweldig op samen!  Een foto die vraagt om gescrapt te worden.


Met het leuke stencil swirls van Dutch Doobadoo en distress inkt heb ik de swirls op de achtergrond aangebracht. Het papier is het grote papierblok met houtstructuur van Joycraft. 


  309478 Tim Holtz Paper Distresser
Deze vierkantjes heb ik opgestuurd met de edge distresser.
 
 De tekst op de banner is van CraftEmotions en de banner is een stans van Noor Design.  

 Met de leuke border stempels van Noor! Design heb ik de rand bestempeld van de pagina.



Dit is mijn creatie van deze week. Ik wens je verder nog een fijne en creatieve dag! Groetjes Vera

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten