Pagina's

woensdag 12 oktober 2016

Giftcard


Hallo allemaal,

een tijdje geleden werd mij gevraagd om de cadeautjeskaart als workshop te geven. Dat leek mij een super goed plan in combinatie met het mooie pionpapier, wat bij Noor en zo in de winkel lag..


18 November was de eerste datum en na groot succes herhalen we  deze workshop op 10 december nog een keer. De basis heb ik gemaakt van bruin cardstock met daarop het pionpapier.


 Het plaatje heb ik geplakt op deze mooie Noor mal. Versierd met een hulsttakje en de mooie kerstster uit de one of a kind kerstset.

6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

De nerfjes heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo.


Langs de zijkant de cadeautjesrandmal met daarop de losse blauwe cadeautjes. Deze heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo.

6002/0350 Party Presents 3 stuks  6002/0351 Party Presents Rand

De cadeautjeskaart is één van de kaarten die we gaan maken tijdens deze workshop. S'middags maken we een andere kaart, tussen de middag lunchen we bij "Ons moeder".

Afbeeldingsresultaat voor noor reserveer  hier

Groetjes en tot volgende week!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten