Pagina's

zaterdag 26 november 2016

Make your dreams happen!

Hallo dames,

Ik heb mezelf weer eens uitgedaagd en een jongenskaartje gemaakt. Echt niet mijn ding maar ik moet zeggen  dat het prima gelukt is. Kan natuurlijk ook niet anders met dat nieuwe Noor! Design stansblok Cool Dudes....


In het blok zitten leuke plaatjes zoals ik hieronder gebruikt heb van het jongetje in het vliegtuig, maar ook bingokaartjes, labels, banners, borders, tags en nog veel meer.


Als basis heb ik de Dutch Shape Art mal van het schild gebruikt, ook echt jongensachtig!
Ik heb jullie live mee laten kijken in onze Noor & Zo Facebook groep bij het maken van dit kaartjes. En zoals je ziet is kaartjes maken met dit stansblok echt een fluitje van een cent! 


Heb je dit live optreden gemist? ;-)
Je kunt het filmpje nog terugkijken in onze Noor & Zo Facebook groep. Klik maar op bovenstaand plaatje om doorgelinkt te worden. 


Combineer je kaartje met wat uitgestanste mallen voor een tof geheel. Ik heb op deze kaart alleen de gears stans gebruikt. 


Bedankt weer voor het kijken op ons blog en tot een volgende keer maar weer!



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten