Pagina's

woensdag 7 december 2016

prettige Feestdagen

Hallo allemaal,

de feestdagen komen steeds dichterbij, tijd om je kaarten te schrijven en te versturen.


De basis heb ik gemaakt van rood en craft cardstock.

6002/0366 Vintage Borders Rand 2

Aan de boven en onderkant heb ik deze mooie randstans gebruikt.


 Het plaatje heb ik in de mooie blauwe stans geplakt, de stans om het plaatje  mooi op formaat te krijgen zit in de verpakking van deze mooie mal.


 De tekst heb ik gestempeld met versafine transparant en bestrooid met witte embossingpoeder.

6002/0635 Winter Wishes Ijspegelrand

Daarna verhit met een heattool voor dit mooie resultaat.


 Aan de bovenkant heb ik de  nieuwe ijspegelrand geplakt.

6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten