Pagina's

woensdag 25 januari 2017

Noor! & Zo Demo - Miranda Bouhof


Hallo allemaal,
zaterdag 28 januari kom ik een demo geven bij Noor & Zo met de prachtige producten van Noor Design. Deze dag duurt van 10.00-16.00. Kom je ook? Ook zal er een demo zijn over project life en een make en take. Dus zeker de moeite om te komen!


De basis van de kaart heb ik gemaakt van blauw en roze cardstock passend bij het nieuwe designpapier Carpe diem op A4 formaat.


Het plaatje heb ik geplakt op de mooie nieuwe ornament mal met bloemen.

6002/0698 Blauw Border met bloemen6002/0699 Blauw ornament met bloemen

Deze heb ik uitgestanst uit wit cardstock met een metalic glans erop voor een extra mooi effect.




Aan de bovenkant de prachtige bijpassende randstans. Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat bloemen, kant en parels.

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

Hoplijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag tijdens de demo bij Noor & Zo. Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten