Pagina's

vrijdag 17 februari 2017

My best Friend


Buiten vrienden en vriendinnen kunnen ook honden je beste vriend zijn. Mijn dochter van 10 jaar wil zo graag een hondje alleen is mijn man allergisch dus het gaat niet thuis. Maar ze kan niet wachten tot ze op haar zelf kan gaan wonen om dan een hondje aan te kunnen schaffen. Ze is een grote dierenvriend. Deze lieve kaart is voor haar. Marit maakt mij blij met haar grote liefde voor iedereen.


 Met de nieuwe Card Art mal Flower van Dutch Doobadoo heb ik deze kaart gemaakt. 



Erg leuke mal en deze op wit cardstock afgetekend, uitgeknipt en aankleed met het papierpakket Carpe Diem van Joy!crafts.


 Het plaatje komt uit het paper & pictures blokje Girly Girls van Noor! design. 

 6011/0068 Paper & Pictures Girly girls

Erg leuk blokje met tienerplaatjes. De omlijsting om het plaatje is het randje van de stans blauwe rand van Noor Design. 



Daarachter de hele mooie blauwe ornament stans in tweeën geknipt.

  Aan de binnenkant van de flappen heb ik achter het papier een stukje lint geplakt om de kaart dicht te kunnen doen.


 Op het papier heb ik met de witte embossingpoeder van Nuvo en de leuke tekststempel van Karin Joan de tekst "Jij...maakt mij blij, dankjewel" met versamark gestempeld en daarna de poeder eroverheen erin geföhnd.


En zo heb ik deze schattige kaart gemaakt met de leuke mal van Dutch Doobadoo.

Dit is mijn creatie weer voor deze week. 

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

Geniet van het lekkere weer en bedankt voor je aandacht! 
Groetjes Vera  


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten