Pagina's

vrijdag 26 mei 2017

Beautiful

Met de nieuw project life materialen van Noor Design heb ik deze project life pagina gemaakt van de 12e verjaardag van mijn dochter. Ze was op vakantie in Nederland jarig en de familie kwam ons gezellig opzoeken.

Het woord Beautiful en de pijltjes zijn stansjes van de nieuwe Project life serie. De vlaggetjeslijn is een roze stans van Noor. De achtergrond en de ballonnen en vlaggetjes komen van het leuke papierblok Noor's favorite.


 De mooie afgeronde hoekjes van de foto's heb ik gemaakt met de hele leuke frame punch board van We are memory keepers. Deze heb ik gekocht bij Noor&Zo. Je kunt er ook hele leuke frames mee maken voor om foto's heen.
De kleine lettersjes en cijfers op de ballon, Hoera 12, is met een alfabetstansje van Joy!crafts gemaakt.

 
Met de pijltjes stencil en de Dutch Doobadoo structuurpasta heb ik 1 kaartje gemaakt. Toen het droog was ben ik er met de glitterpen clear overheen gegaan.

Dit was voorlopig mijn laatste voorbeeld met de ontzettend leuke materialen die te koop zijn bij Noor&Zo. Ik heb na lang solliciteren weer een baan gevonden en ben helemaal happy. Alleen lukt het bloggen voorlopig niet naast de baan wat veel energie gaat kosten en ik mij daar volledig op wil focussen. Plus mijn gezin ernaast die ook aandacht wil :-) Wie weet in de toekomst weer voor Noor&Zo. Ze zitten zo in mijn hart.

Bedankt voor je aandacht en alle leuke reacties die ik vaak op mijn projecten krijg. Ik wens je nog een zonnige dag!

Lieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten