Pagina's

donderdag 25 mei 2017

Winter Wishes

Beste lezers,

Deze keer laat ik jullie een Easelkaart zien met een Dutch Doobadoo mal. De papierlijn die ik heb gebruikt is van Joy! "Winter Wishes".


Ik heb hierbij gebruikt gemaakt van vellum papier en embossing poeder om de bloemen te maken zodat je een soort ijsbloemen krijgt.

6002/2053 Noor! Design Ice Crystals

De mal van het bloemetje is in combinatie met een stempel.


De blauwe Noor mal in de vorm van een ijskristal.


De onderkant heb ik met structuurpasta en een mask van Dutch Doobadoo bewerkt.


Onder het plaatje nog een leuke Hoekmal van Noor! gebruikt.



Nog een keer het eindresultaat van een winters kaartje al moet het nog zomer worden !

Graag weer tot een volgende keer hieronder kunnen jullie de producten zien die ik gebruikt heb.


470.715.030 Mask Art Ice Stars     870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten