Pagina's

maandag 19 juni 2017

Enjoy

Hallo Lezers ,

Vandaag ben ik in de wolken met die leuke nieuwe shape art van Dutch Doobadoo.


De Shape arts zijn ontzettend handig. Je hebt altijd een leuk model kaart. De basis is wit, paars en lavendelpapier van Noor! Design in steeds een maatje kleiner.

470.713.145 Shape Art Cloud 

Het plaatje is gemat op dezelfde kleur wat als randje van de wolk  is gebruikt. Wat is het een vrolijk ding he.


Het prachte frame van de blauwe mal heb ik eronder gestoken.

6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk 

De bloementoef is van zelfgemaakte roosjes een veertje en een swirltje en wat natuurlijk materiaal.


De kleine postzegeltjes waar een klein woordje op gestempeld kan worden blijft mooi.

  
Verder nog wat ribbelkarton en designpapier van de lavendel blok en verbandgaas onder het geheel.


Nog even het totaal plaatje.


Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd en heel graag tot een volgende keer. 

6002/0324 Sending Messages Postage stamps    6002/0292 Feathers 1

Knutselgroet van mij.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten