Pagina's

vrijdag 9 juni 2017

Happy Birthday


Hallo allemaal, 

vandaag heb ik een kaartje voor jullie in vintagestyl shabby chic gemaakt. Als basis heb ik met kraft en daarna gemat met wit cardstock.



Ik ben uit gegaan van mijn opbouw met de doilie 6002/0478.  Wat ikzelf een hele fantastische mal vind


Het mooie  plaatje is van pion en verwerkt in de randmal 6002/0357 waarvan ik het bovenstegedeelte heb losgesneden en het overige heb ik onder aan het plaatje verwerkt.


Verder heb ik de rand label 6002/0269 uit mijn bak gehaald en die achter het plaatje geplakt en afgewerkt met een lintje en daar bovenop een taart doilie gedaan.


Verder heb ik de bingostempel 6410/0029 van stal gehaald en als kers op de kaart zullen we maar zeggen de randmal 6002/0562  bewerkt zodat je de kaart evtueel ook kan ophangen.



Rest mij alleen nog te zeggen veel plezier en tot een volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de websh



1 opmerking:

  1. Nou, Jolanda! Dat gaat lekker! Wat een prachtige vintage kaart voor Noor! Helemaal in jouw geweldige stijl! Een plaatje!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen