Pagina's

zondag 18 juni 2017

Let's hang Out

Hallo allemaal

Vandaag een zomers kaartje.  Als basis heb ik gekozen voor de shape art mal van Dutch Doobadoo. Deze uitgesneden uit kraft papier met hierop wit cardstock. Het design papier komt uit het vrolijke 'Botanical' blok van Noor!Design.


 In het midden van de kaart heb ik een vierkant gemaakt van kraft papier met hierop bijpassende dots uit hetzelfde papier blokje. 

6011/0313 Paperbloc Botanical

Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn markers
Zie je haar broekje? Deze heb ik gemaakt met behulp van paperpiecing techniek.

470.713.118 Shape Art Flower 4 Petals

Je print je digitale stempel nog een keer uit op design papier. Je knipt het onderdeel uit en plak deze op je stempels/afdruk die je wilt gaan gebruiken. Ik heb dit keer een heel klein stukje gebruikt maar deze techniek is ook leuk voor grotere vlakken.


De wolkjes heb ik met foam blokjes verhoogd opgeplakt. Zo creëer je diepte in je kaart. Het zonnetje uit het setje Sun & Moon komt ook even kijken, en past perfect bij de wolkjes.


6002/0286 Sun & Moon


Heb je de Madeliefjes al gezien? Ze zijn zo leuk om in de grasrand te verwerken. De puntjes van de madeliefjes heb ik een bewerkt met distress inkt.


Ik wens jullie een fijne zondag

6002/0913 Summer Lovin Madeliefje

Groeten


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten