Pagina's

dinsdag 6 juni 2017

Lief


Hallo Lezers,

Deze keer een lief geboortekaartje, ik heb deze gemaakt voor mijn neef. Vandaar dat ik ook de foto heb gebruikt van het kindje zelf.

Het papier dat ik gebruikt heb is een blok van Noor & Zo "Happy Baby".  

6011/0391 Paper bloc Happy Baby

De achtergrond heb ik nog bewerkt met witte Gesso en een Mask van Dutch Doobadoo.


De Stansmal van een kinderwagen uit de serie "One of a Kind"


Een persoonlijk plaatje van de geboorte datum en naam aan de zijkant kleine bloemetjes van een Noor mal.


De Vlaggenlijn ook weer gebruikt.


Achter de foto een blauwe Noor mal.


Weer een leuk lief kaartje, en hopelijk weer veel inspiratie voor jullie.

6002/0699 Blauw ornament met bloemen

Graag tot een volgende keer en groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten