Pagina's

vrijdag 30 juni 2017

Party Time

Hallo allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt van Dutch Doobadoo Cart Art balloons 470.713.631.


Als basis heb ik paars cardstock gebruikt en het design papier heb ik uit de oude doos gehaald. En bij een feestje hoort natuurlijk die prachtige mooie vlaggenlijn 6002/0799.


In het midden heb ik de ronde doilie gebruikt en daarop heb ik een afdrukje van Mo Manning gebruikt.


En bij een party horen natuurlijk ook bloemen en cadeautjes 6002/0350.


De cadeautjes heb ik twee keer gestanst met paars en lila cardstock en daarna de pakjes verwerkt met mijn copics.


Hier de ballonnen nog een keer in zijn geheel waarbij ik twee linten met een strikje erop heb gedaan.

470.713.631 Dutch Doobadoo Card Art Balloons

Ik zeg graag tot een volgende keer weer en een fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de web.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten