Pagina's

zondag 11 juni 2017

The sky is the Limit


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit leuke kaartje zien. Ik ben aan de slag gegaan met 2 shape art mallen uit de nieuwe 'The sky is the limit' serie van Dutch Doobadoo.


Als basis heb ik heb ik de Shape Art Frame uit kraft papier gesneden en hier op een kleinere maat van wit cardstock.  Als achtergrond heb ik gekozen voor het design papier met de sterren uit de Seashore paper bloc.

470.713.146 Shape Art Frame

Het plaatje is van Mo manning en ingekleurd met de water colour markers van Winsor & Newton.


Het ingekleurde plaatje gemat op kraft papier. Ook deze leuke wolk is een nieuwe Shape Art van Dutch Doobadoo. Hiervoor heb ik ook kraft gebruikt in combinatie met de dots uit de de Seashore paper bloc.

470.713.145 Shape Art Cloud

De randen heb ik bewerkt met Distress Ink - walnut stain. Achter de wolk zit nog een doily verstopt en onderlangs zie je deze mooie rand mal. 

6002/0698 Blauw Border met bloemen


'The sky is the limit' deze tekst kun je zelf maken met behulp van de kleine label lettertjes van Tim Holtz. Ideaal zijn ze en ze staan zo stoer! De kleine wolkjes en het luchtballonnetje om nog meer in de wolken te komen.


Fijne Zondag!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Leuk Miranda !
    Ook met de combi van DDD mallen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, Miranda, die twee DDBD-mallen over elkaar heen! Ik heb ze toevallig ook allebei.... dus wie weet pik ik je ideetje wel ;-). Het is een geweldige kaart geworden! Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen